Správa bonusů a dovolených

Snímky obrazovek

Popis

Systém Workus zasahuje svou správou bonusů a dovolených do čistě personální oblasti z důvodů přímé souvislosti se dalšími službami, které nabízí.

Správa dovolených a absencí je nutná z důvodů plánovaní úkolů zaměstnancům. Systém svou znalost absencí promítá do možností hromadného i akutního plánování a informuje o nich při těchto činnostech. Nemůže se tak například stát, že by byl akutní úkol naplánován zaměstnanci, který čerpá dovolenou. Systém dovoluje evidenci absencí až na úroveň zadání hodin a minut, díky čemuž lze evidovat nepřítomnost zaměstnanců v rámci jednoho dne (např. návštěvy u lékaře apod.).

Správa bonusů a pokut přímo souvisí s výpočtem měsíčních výplat a kvalitou odvedené práce. Přístup pro přidávání bonusů i pokut je integrován např. i do interaktivního rozhraní správy úkolů a je tak možné přímo udělovat pokuty ze seznamu expirovaných úkolů.